تولد یه نفره


دخترستان

سلام.من مونسم . توی نظر سنجی ها شرکت کنین و نظر یادتون نره :-)



سلام خوبید من این اپم رو خیلی دوس دارم چون جدا از فیلمه ولی بیشتر افراد فیلم توش هستن و یه چیز واقعیه.این اپم دو قسمته یکی عکسای شب تولد تولگاهان(چنار) و یکی عکسای تولد سلن(توپراک)پس بزنید بریم:
توی شب تولد تولگاهان سلن سورپرایزش میکنه و همه با هم میرن به رستوران از فیلمبرداری و خوش میگذرونن و کسایی که شما ممکنه بشناسید مادر واقعی تولگاهان یعنی اقبال خانمه که اونجا هست و سلن یا همون توپراک خودمون و بازیگر نقش شریفه خانم و بازیگر نقش رمزی یعنی پدر توپراک و داداشه سلن و..........................







موقع رفتن همونطور که میدونید کلی خبرنگارا هجوم میارن و سوال میپرسن و تولگاهان در جواب میگه که این برای من یه سورپرایز بود و من خیلی خوشحالم و میگه تاحال وقتی 12 سالم بود کسی برام تولدم رو جشن نگرفته بود عزیز من کسیه که تدارک دید برای من و من خیلی خوشحالم.یکی از سوال های مهم خبرنگارا این بود که ایا فکر میکنی با سلن سویدر عروسی میکنی که در جواب یک لبخند میزنه و اینها چیزهایی هستند که هدف منن و عشق من همیشه برای من میمونه و کناره منه و من خیلی خیلی متشکرم برای اینکه اون امشب اینجاست!

و حالا قسمت دوم:
تولد سلن که فوق العاده بود و تولگاهان سلن رو یه سورپرایز بزرگ میکنه و مادر و پدرشو از ازمیر میاره و یه جشن بزرگ ولی براش کادو نمیخره ولی بهش کلی گل میده....!!!!!!!!!!!!!!
اینجا هم مادر تولگاهان(اقبال خانم)،شریفه خانم(مادر توپراک توی فیلم)ومادر و پدر واقعی سلن و مادر احمد و..........هستند.
اول سلن قبل از مراسم و سورپرایز شدن،درحال میک اپ و...:
و در تولد....:
خواهر چنار بود سمت چپیه.
حالا این عکسارو ببینید که ترکونده:


 اون مادرشه.
و حالا عکسای متفرقه جشن!
 
 
و بعد از تولد و خبرنگارا:
خبرنگارا از سلن سوال میپرسن که اونم میگه تولگاهان منو سروپرایز کرد و خانوادم رو از ازمیر اورد و من خیلی وشحالم و..........
 
 
و تو ماشین وقتی تولگاهان به سلن گل رو داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و حالا عکساشون روی مجله ها و روزنامه ها:
اینم از این که دیگه افسانه ای نبود واقعیت بود.ایشالله خوشبخت بشن.تا اپ بعدی بای و ممنون از نظرات زیباتون

نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت9:51---21 شهريور 1392
منک چنارو خیلی دوست دارم
سلام وبت خیلی عالیه اگ با تبادل لینک موافقی خبرم کن لفطا


خدیجه سلطان
ساعت14:48---31 خرداد 1392
خیلی به هم میان

aidin
ساعت18:23---27 خرداد 1392
سلام...مطالبتو دیدمممم خوشم اومد میخوام تبادل لینک کنیم اگه میشه لینکم کن بعد بگو لینکت کنممممم مر سییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,| 16:33 | مونس |